Új jelszó kérése
 

VÁSÁRLÁS FOLYAMATA

A vásárlás első lépése az üzembehelyezési kód igénlése a NAV-tól PTGREG nyomtatványon

 

A vállalkozásunk profiljának és forgalmának legmegfelelőbb online pénztárgép kiválasztása. Ebben számíthat szakértő kollégáink segítségére, örömmel állunk rendelkezésére tanácsadással.

 

Időpont egyeztetése a pénztárgép átvételére üzletünkben. A megbeszélt időpontban a képviseletre jogosult személy vagy meghatalmazottjának megjenelése szükséges az adatkapcsolati szerződés megkötéséhez. A pénztárgép átadása, oktatással valamint a szerződés megkötése körülbelül egy órát vesz igénybe.

 

Adatkapcsolati szerződés megkötéséhez szükséges dokumentumok:

CÉGEK ESETÉN

  • A cég nevére szóló üzembe helyezési kód
  • Aláírási címpéldány
  • Cégkivonat
  • Aláíró személyes okmányai

EGYÉNI VÁLLALKOZÓK ESETÉN

  • A vállalkozó nevére szóló üzembe helyezési kód​​
  • Vállalkozói igazolvány, vagy a polgármesteri hivatal által kiadott regisztrációs lap
  • Aláíró személy okmányai

Pénztárgépet átadni jogszabályi előírás alapján kizárólag a vállalkozás kódjával történő beüzemelés után érvényes adatkapcsolattal áll módunkban. Szíves megértésüket köszönjük.