Éves felülvizsgálat

Éves felülvizsgálat

Éves felülvizsgálat

13 300 Ft + ÁFA
(16 891 Ft)

A hatályban lévő 48/2013. (XI.15.) NGM rendelet 48. §. (82156. oldal) alapján az online pénztárgép megszemélyesítést (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatot) követően, 365 napon belül kötelező a pénztárgépek éves felülvizsgálata. Ennek elvégeztetése az online pénztárgép üzemeltetőjének felelőssége. Mivel ez kötelező érvényű, a NAV ezt ellenőrizheti és a határidő lejárta után mulasztási bírsággal büntetheti. A felülvizsgálatot kizárólag NAV nyilvántartásában szereplő pénztárgép szervizes végezheti el (szerviz nyilvántartási számunk: 10016).

 

Mi tartozik bele a felülvizsgálatba, milyen egyéb teendő lesz Önnek, üzemeltetőnek?
Röviden: mindent megcsinálunk, Önnek további teendője nem lesz a felülvizsgálattal kapcsolatban.

A felülvizsgálat során elvégzésre kerül:

  • Szervizes felülvizsgálat
  • Forgalmazói felülvizsgálat (ehhez kell a matrica csomag)
  • Adminisztráció a pénztárgépnaplóban
  • ÁNYK beküldés a NAV-nak a felülvizsgálat tényéről
  • Szükség esetén felülvizsgálatkor akkumulátor, nyomtató, billentyű, kijelző cserét is elvégzünk külön munkadíj felszámítása nélkül, csak az anyagot kell kifizetni.

Mi az a felülvizsgálati matrica és miért van rá szükség?

A forgalmazói felülvizsgálat elvégzésének tényét a forgalmazó egy egyedi sorszámmal rendelkező hologrammos matricával igazolja, melyből általáben két darab van. A műszerész a felülvizsgálat elvégzése közben elhelyez egy matricát a pénztárgép belsejében (legtöbb típusnál) és egyet plombálás után a pénztárgép külső házán. A matrica megvásárlásával fizetjük meg, hogy a gépünk a forgalmazótól a szükséges rendszerfelügyeleti és szoftverfejlesztési díjakat megkapja. A matricák hiányában a felülvizsgálat nem végezhető el és a forgalmazó megtagadhatja a pénztárgép átszemélyesítését, illetve csak külön díj ellenében hagyja jóvá.

Forgalmazói tanúsítványhoz a gép típus kiválasztása:
Kiszállás helye: