Mit kell tennem, ha elromlott a pénztárgépem?

Amennyiben online pénztárgépe meghibásodott, nyugtaadásra nem alkalmas ezt az üzemeltető a pénztárgép naplójába bejegyezni, illetve a pénztárgép mielőbb megjavíttatásáról gondoskodni köteles.

A pénztárgépnaplót mindig az üzemeltetés helyen kell tartsuk, olyan helyen, ahol a pénztárgép minden kezelője számára hozzáférhető. A naplót a „Meghibásodások és javítások” résznél nyissuk ki, ahol a felső szürke mezőt az üzemeltetőnek kell kitölteni az alábbiak szerint:

Meghibásodás ideje: Ezt óra-perc pontosan kell megadjuk, mert ettől az időponttól adhatunk -és kell adnunk- kézi nyugtát

Bejelentés ideje: Amikor a hibát bejelenti a pénztárgép szervizének

Szerviz neve és nyilvántartási száma, azonosító szám: EcoSoft Kft. - 10016 a nyilvántartási szám

A pénztárgép meghibásodása idején kézi nyugtát kell adni az ügyfelek részére.

A kézi nyugtákat pótlólag, naponta összesítve be kell majd ütni a pénztárgépbe, ezért érdemes a nyugtákat naponta összesíteni a javítás ideje alatt.