Gyakran Ismételt Kérdések

Kiszállítással tudok pénztárgépet vásárolni?

Természetesen igen. Amennyiben új pénztárgépet vásárol, készülékét díjmentesen kiszállíttatjuk az ország területén.

Ilyen esetben futár viszi házhoz a gépet, így Ön lemond a személyes oktatásról, de a kezelési útmutató és egyéb segédletek segítenek eligazodni a használattal kapcsolatos kérdésekben. Házhozszállítás esetén számolnia kell a néhány nappal hosszabb átfutási idővel.

Üzembehelyezés nélkül tudok pénztárgépet vásárolni?

Pénztárgépet jogszabályi kötelezettség alapján csak üzembehelyezve, működő adatkapcsolattal áll módunkban átadni.

Részletre is meg tudom vásárolni a kiszemelt pénztárgépet?

Igen, a kínálatunkban megtalálgató legtöbb készüléket megvásárolhatja részletre is, melynek részleteiről itt tájékozódhat.

Bérelhetek pénztárgépet?

Van lehetőség pénztárgépet bérelni is, akár hosszabb távra, akár csak egy szezonra vagy egy rendezvény erejéig is. A pénztárgép bérlés díjairól és feltételeiről itt olvashat bővebben.

Hogyan tudok sztornózni?

A legutóbbi jogszabálymódosítás óta a nyugták sztornózását a pénztárgépen kell elvégezni, erre minden engedéllyel rendelkező pénztárgép lehetőséget ad. A pénztárgépek kezelési útmutatója segítséget nyújt a pontos kivitelezésben. Amennyiben nincs kéznél gépe leírása, letöltheti innen.

Mit kell tennem ha meghibásodott a pénztárgépem?

Amennyiben online pénztárgépe meghibásodott, nyugtaadásra nem alkalmas ezt az üzemeltető a pénztárgép naplójába bejegyezni, illetve a pénztárgép mielőbb megjavíttatásáról gondoskodni köteles.

A pénztárgépnaplót mindig az üzemeltetés helyen kell tartsuk, olyan helyen, ahol a pénztárgép minden kezelője számára hozzáférhető. A naplót a „Meghibásodások és javítások” résznél nyissuk ki, ahol a felső szürke mezőt az üzemeltetőnek kell kitölteni.

Meghibásodás ideje: Ezt óra-perc pontosan kell megadjuk, mert ettől az időponttól adhatunk -és kell adnunk- kézi nyugtát Bejelentés ideje: Amikor a hibát bejelenti a pénztárgép szervizének Szerviz neve és nyilvántartási száma, azonosító szám: EcoSoft Kft. - 10016 a nyilvántartási szám A pénztárgép meghibásodása idején kézi nyugtát kell adni az ügyfelek részére. A kézi nyugtákat pótlólag, naponta összesítve be kell majd ütni a pénztárgépbe, ezért érdemes a nyugtákat naponta összesíteni a javítás ideje alatt.

Szükséges POS terminált beszereznem?

2021 január 1.-től kötelező valamennyi online pénztárgépet használó kereskedő számára az elektronikus fizetés biztosítása. Ez azt jelenti, hogy bankkártyaterminál vagy AFR (Azonnali Fizetési Rendszer) használatával a vásárlók számára elérhetővé kell tenni a készpénz használata nélküli fizetést üzletünkben. Ma már erre a bankkártya terminálokon túl sokféle egyéb lehetőségünk van, például a QR kódos fizetés. Fontos, hogy ezekről a vásárlásokról is nyugtát kell kiállítsunk, mely esetben a pénztárgépen az „egyéb” fizetési módot kell kiválasztani.