Pénztárgépet CSAK SZAKÉRTŐTŐL! Hívjon minket és ingyenes tanácsadással segítünk!

penztargepem.hu logo

Kérdése van? Segítünk! +36 1 382 7066

Termékek
penztargepem.hu logo

Kérdése van? Segítünk! +36 1 382 7066

  • Termékek
    • Akciók
    • Pénztárgép
    • Kiegészítők, további termékek
    • Bankkártya elfogadás (POS terminál)
    • e-Pénztárgép 2025
    • Vendéglátós NTAK rendszer
    • Különböző szoftverekhez ajánlott termékek
  • Blog
  • YouTube
  • Szolgáltatások
  • Segítség
    • Pénztárgép vásárlás folyamata
    • Segítség! Elromlott a pénztárgépem!!!
    • Bérleti kód beadás
    • GYIK
  • Letöltés
    • Kezelési utasítások
    • Meghatalmazások
      • Telekom meghatalmazás
      • Mobil Adat meghatalmazás
      • No Roaming meghatalmazás
    • Szervizváltási nyilatkozat
    • Telekom
    • DOKUMENTUMOK
  • English
  • Rólunk
  1. Segítség
  1. Segítség
  2. GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Kiszállítással tudok pénztárgépet vásárolni?

Természetesen igen. Amennyiben új pénztárgépet vásárol, készülékét díjmentesen kiszállíttatjuk az ország területén.

Ilyen esetben futár viszi házhoz a gépet, így Ön lemond a személyes oktatásról, de a kezelési útmutató és egyéb segédletek segítenek eligazodni a használattal kapcsolatos kérdésekben. Házhozszállítás esetén számolnia kell a néhány nappal hosszabb átfutási idővel.

Üzembehelyezés nélkül tudok pénztárgépet vásárolni?

Pénztárgépet jogszabályi kötelezettség alapján csak üzembehelyezve, működő adatkapcsolattal áll módunkban átadni.

Részletre is meg tudom vásárolni a kiszemelt pénztárgépet?

Igen, a kínálatunkban megtalálgató legtöbb készüléket megvásárolhatja részletre is, melynek részleteiről itt tájékozódhat.

Bérelhetek pénztárgépet?

Van lehetőség pénztárgépet bérelni is, akár hosszabb távra, akár csak egy szezonra vagy egy rendezvény erejéig is. A pénztárgép bérlés díjairól és feltételeiről itt olvashat bővebben.

Hogyan tudok sztornózni?

A legutóbbi jogszabálymódosítás óta a nyugták sztornózását a pénztárgépen kell elvégezni, erre minden engedéllyel rendelkező pénztárgép lehetőséget ad. A pénztárgépek kezelési útmutatója segítséget nyújt a pontos kivitelezésben. Amennyiben nincs kéznél gépe leírása, letöltheti innen.

Mit kell tennem ha meghibásodott a pénztárgépem?

Amennyiben online pénztárgépe meghibásodott, nyugtaadásra nem alkalmas ezt az üzemeltető a pénztárgép naplójába bejegyezni, illetve a pénztárgép mielőbb megjavíttatásáról gondoskodni köteles.

A pénztárgépnaplót mindig az üzemeltetés helyen kell tartsuk, olyan helyen, ahol a pénztárgép minden kezelője számára hozzáférhető. A naplót a „Meghibásodások és javítások” résznél nyissuk ki, ahol a felső szürke mezőt az üzemeltetőnek kell kitölteni.

Meghibásodás ideje: Ezt óra-perc pontosan kell megadjuk, mert ettől az időponttól adhatunk -és kell adnunk- kézi nyugtát Bejelentés ideje: Amikor a hibát bejelenti a pénztárgép szervizének Szerviz neve és nyilvántartási száma, azonosító szám: EcoSoft Kft. - 10016 a nyilvántartási szám A pénztárgép meghibásodása idején kézi nyugtát kell adni az ügyfelek részére. A kézi nyugtákat pótlólag, naponta összesítve be kell majd ütni a pénztárgépbe, ezért érdemes a nyugtákat naponta összesíteni a javítás ideje alatt.

Szükséges POS terminált beszereznem?

2021 január 1.-től kötelező valamennyi online pénztárgépet használó kereskedő számára az elektronikus fizetés biztosítása. Ez azt jelenti, hogy bankkártyaterminál vagy AFR (Azonnali Fizetési Rendszer) használatával a vásárlók számára elérhetővé kell tenni a készpénz használata nélküli fizetést üzletünkben. Ma már erre a bankkártya terminálokon túl sokféle egyéb lehetőségünk van, például a QR kódos fizetés. Fontos, hogy ezekről a vásárlásokról is nyugtát kell kiállítsunk, mely esetben a pénztárgépen az „egyéb” fizetési módot kell kiválasztani.

Szállítás, fizetés
www.penztargepem.hu - ECOSOFT Kft.
Információk
  • Á.Sz.F.
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetési feltételek
  • Szállítási feltételek
  • Kapcsolat
EcoSoft Kft.
  • 1113 Budapest, Bocskai út 77-79. B2. II. em
  • +36 1 382 7066
  • hello@penztargepem.hu
  • Nyitva tartás:
    H-Cs: 9-17, P: 9-16
  • facebook

  • youtube

Céginfó
  • EcoSoft Pénztárgép és Informatikai Kft.
  • Alapítás éve: 1990
  • Adószám: 10621992-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-068518
  • Raiffeisen Bank
    12011155-01893477-00100004
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • Akciók
  • Pénztárgép
  • Kiegészítők, további termékek
  • Bankkártya elfogadás (POS terminál)
  • e-Pénztárgép 2025
  • Vendéglátós NTAK rendszer
  • Különböző szoftverekhez ajánlott termékek
  • Blog
  • YouTube
  • Szolgáltatások
  • Segítség
    Segítség
    • Pénztárgép vásárlás folyamata
    • Segítség! Elromlott a pénztárgépem!!!
    • Bérleti kód beadás
    • GYIK
  • Letöltés
    Letöltés
    • Kezelési utasítások
    • Meghatalmazások
      Meghatalmazások
      • Telekom meghatalmazás
      • Mobil Adat meghatalmazás
      • No Roaming meghatalmazás
    • Szervizváltási nyilatkozat
    • Telekom
    • DOKUMENTUMOK
  • English
  • Rólunk
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Sütiket és más technológiát használunk a weboldal működéséhez, statisztikához, a tartalmak és hirdetések, ajánlatok személyre szabásához, és az így gyűjtött adatok média-, hirdető- és elemző partnereinkkel történő megosztásához. Partnereink ezeket kombinálhatják más adatokkal is. Az [Beállítom] gombra kattintással hozzájárulsz mindezekhez. A hozzájárulásod tartalmát a [Cookie beállítások] gomb alatt állíthatod be, amit bármikor módosíthatsz. Részletes Adatkezelési tájékoztató.