A pénztárgép vásárlás lépései
A vásárlás első lépése az üzembehelyezési kód igénylése a NAV-tól PTGREG nyomtatványon. Amennyiben használt gépet vásárol átszemélyesítési kódot kell igényeljen, mert használt géphez az üzembehelyezési kód nem használható fel!
A vállalkozásunk profiljának és forgalmának legmegfelelőbb online pénztárgép kiválasztása. Ebben számíthat szakértő kollégáink segítségére, örömmel állunk rendelkezésére tanácsadással, hívjon bennünket!
Kiegészítők választása
Ha kiválasztottuk az igényeinknek és lehetőségeinknek is megfelelő pénztárgépet gondoljuk át milyen kiegészítők lehetnek segítségünkre.
A pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgép átvételére üzletünkben van lehetőség, vagy futárszolgálattal kérhető házhozszállítás.
Adatkapcsolati szerződés megkötéséhez szükséges dokumentumok:
CÉGEK ESETÉN | EGYÉNI VÁLLALKOZÓK ESETÉN |
A cég nevére szóló üzembe helyezési kód | A vállalkozó nevére szóló üzembe helyezési kód |
Aláírási címpéldány | Vállalkozói igazolvány, vagy a polgármesteri hivatal által kiadott regisztrációs lap |
Cégkivonat | |
Aláíró személyes okmányai | Aláíró személy okmányai |
Pénztárgépet átadni jogszabályi előírás alapján kizárólag a vállalkozás kódjával történő beüzemelés után érvényes adatkapcsolattal áll módunkban. Szíves megértésüket köszönjük.